FANDOM

Vizită într-un hotel
2
Numărul episodului 2
Sezonul 1
Numărul total 2
Titlul pe Teremedó Visiṭa a 1 žṭel
Titlul în Portugal Visita num hotel
Data difuzării 14 decembrie 2014
Lista episoadelor
precedent
Două fete speciale
următor
O mare glumă
Lucrurile Surorilor

Vizită într-un hotel este episodul 2 al sezonului 1 din serialul Lucrurile Surorilor şi episodul 2 în total. A avut premiera pe 14 decembrie 2014.

Rezumat

Episodul începe în şcoala Traball, unde Karla se întâlneşte cu Kimberly şi îi spune: „Am făcut-o, m-au acceptat: vin cu voi”. Cele două fete urcă cu ascensorul până în aula lor, numita „g”, şi rezultă că vor face o excursie. Profesoara le informează pe fete că se vor duce în clădirea geamănă a şcolii, hotelul Kasa Tot, şi se vor întâlni cu alte patru clase din anul lor: clasele „f”, „h”, „i” şi „§”. Elevii se întâlnesc şi profesoara informează că trebuie să ia ascensorul pentru a merge la trenurile STK. Când a menţionat „STK”, Kimberly îşi aminteşte de comunicatorul Flotei Stelare a Federaţiei şi îl pune în piept, şi îi spune Karlei să-l pună şi ea.

Fetele merg la ascensorul şcolii. Profesoara spune că toată clasa „f” şi cei primi 20 de elevi din clasa „g” vor merge în primul ascensor, cel roşu. Restul elevilor în alte două ascensoare. Dar în ascensor nu încap toţi, şi se vor împărţi în două. Karla vrea să fie prima, şi Kimberly merge cu ea. Ascensorul scundă până la etajul trenurilor STK, şi trebuie să-i aştepte pe ceilalţi elevi. Când toţi sunt în gara „Traball”, profesoara îi informează pe elevi că vor merge într-un tren special şi exclusiv pentru şcoli. Trece un tren, dar nu este cel şcolar şi nu-l iau.

Când ajunge trenul special şcolar, elevii urcă în acest tren, care va merge până la gara „Tot” direct, fără să se oprească în nicio altă gară ca să poată să ajungă mai repede. În interiorul trenului, profesoara verifică dacă toţi elevii sunt în vagoane, şi întreabă dacă toţi sunt din clasa a şaptea din şcoala primară. Karla spune că ea este din altă clasă, şi profesoara spune că ştie asta şi că ea este specială, şi îi spune că poate să facă întrebări şi alte lucruri în excursie oricând doreşte, deoarece va fi încă una. Karla este foarte fericită, şi Kimberly îi spune că ea mereu obţine tot ce-şi propune şi nu ştie cum obţine totul. Trenul ajunge în gara „Tot”, şi elevii coboară din tren.

Elevii iau ascensoarele care se află în gară pentru a merge în hotelul Kasa Tot, urmând aceleaşi grupuri ca înainte. Când toţi sunt la etajul intrării hotelului, se prezintă în faţa elevilor Jordy Kúdigy, responsabilul hotelului. Jordy se uită la comunicatoarele lui Kimberly şi ale Karlei, şi se surprinde. Atunci le întreabă de unde au obţinut comunicatoarele, şi Kimberly răspunde că amiralul Pământului li le-a dat când au fost la inaugurarea noii nave a Flotei Stelare a Federaţiei. Jordy spune că şi el era prezent dar cu ofiţerii Flotei Stelare a Federaţiei, şi atunci dezvăluie că şi el este un ofiţer al Flotei Stelare a Federaţiei care în acelaşi moment lucrează în hotel. Fetele se surprind.

Jordy începe să vorbească cu Kimberly şi Karla despre Flota Stelară a Federaţiei, şi Kimberly întreabă: „Munca ta e dificilă?”. Jordy răspunde că este aşa în funcţie de cum o privesc. Atunci Jordy le întreabă pe fete dacă ar dori să se înscrie la Flota Stelară a Federaţiei, şi Karla spune: „E haios?” şi Jordy răspunde: „Nu prea mult, dar noi ajutăm oamenii, şi în plus puteţi să cunoaşteţi alte planete, ca Pământul”. Atunci Kimberly îl întreabă pe Jordy dacă el cunoaşte Pământul, şi el spune că a fost acolo odată. Fetele spun că niciodată nu au fost pe Pământ, dar le-ar plăcea să meargă acolo. Jordy spune că au nevoie de multe lucruri ca să reuşească să meargă pe Pământ, şi spune că un ofiţer al Flotei Stelare a Federaţiei are mai multe posibilităţi. Fetele spun că momentan preferă să rămână ca simple cetăţence.

Profesoara îl întreabă pe Jordy de ce vorbea cu Kimberly şi Karla, şi dacă le cunoaşte. Jordy spune că vorbeau despre hotel, şi nimic altceva. Atunci Jordy începe vizita, şi spune că vor vizita hotelul în echipe. Cele două fete sunt în prima echipă, şi vor fi primele care vor vizita hotelul. Vizita începe, şi Jordy explică că prin hotel trece o stradă prin cel de-al zecelea etaj, la fel ca prin şcoala Traball, dar prin şcoală trec două străzi şi prin hotel trece numai una. Şi explică că există 28 de etaje subterane, unde 24 dintre cei mai profunzi sunt parcări pentru maşini şi în ceilalţi se află gările de metrou şi de STK, staţia de tramvai şi un etaj pentru depozit.

Jordy explică că hotelul se află în zona cea mai antică a oraşului, şi câteva străzi sunt tăiate de clădire (spre deosebire de şcoală). Echipa se îndreaptă spre ascensoare, şi vor merge la etajul 10. Jordy le spune fetelor în şoaptă că amiralul 19 are camere rezervate la etajul 14 ca să poată să stea când vine pe Teremedó. Kimberly întreabă cum un uman are camere pe Teremedó, şi Jordy îi răspunde că într-adevăr amiralul şi iubita lui sunt teremedosieni care locuiesc pe Pământ ca umani. Apoi Jordy îi spune echipei că cel de-al 10-lea etaj într-adevăr ar fi cel de-al 11-lea, dar strada care trece prin cel de-al 10-lea etaj nu se pune ca etaj şi cel de-al 9-lea se află două etaje mai jos.

Jordy duce echipa la restaurantul celui de-al 10-lea etaj, şi spune că la fiecare 10 etaje există un restaurant pentru toate etajele acestei zeci. Apoi echipa iese din restaurant şi Jordy spune că pe acoperişul clădirii există un aparat pe care îl folosesc ca să pună morţii şi să-i lanseze în spaţiu, şi pentru a face asta aduc mortul pe acoperişul Kasei Tot, fac înmormântarea şi lansează corpul într-o cutie spre spaţiu. Jordy spune că se vor duce să vadă acest aparat, şi echipa urcă cu ascensorul până la etajul 110, cel mai înalt din clădire, care într-adevăr este acoperişul. Fetele observă oraşul de pe acoperiş şi sunt mirate de vederea oraşului şi a mării Mederrà. Jordy le arată elevilor aparatul.

Jordy vede că Kimberly şi Karla se uită la oraş din bordura acoperişului, şi le propune fetelor să meargă până la un etaj mai sus. Kimberly întreabă: „Aveţi un etaj mai sus? Ăsta e acoperişul clădirii!” şi Jordy le spune că dacă vor să vadă oraşul, trebuie să meargă la ascensor din nou. Fetele îl însoţesc, şi cei trei intră în clădire. Jordy apasă butonul „111”, şi ascensorul începe să iasă din puţul său şi începe să urce ca şi cum ar decola. Karla spune: „Iată-i pe elevi!” în timp ce îi observă pe elevi de sus. Ascensorul ajunge în nori, şi găsesc o platformă unde ascensorul se opreşte. Jordy spune: „Un pic mai sus este sfârşitul atmosferei planetei, şi este spaţiul”.

Fetele şi Jordy ies din clădire, urcă pe platformă şi observă suprafaţa de sus, pot să vadă toată ţara Ketalània. Jordy le întreabă dacă le place ceea ce văd, şi Karla spune: „Am mai văzut vreodată ceva la fel de frumos ca asta”. Jordy spune că Pământul nu are toate aceste lucruri, pentru că tehnologia Pământului nu-i atât de avansată. Şi apoi spune că trebuie să se întoarcă cu ceilalţi. Fetele şi Jordy intră în ascensor şi coboară cu ceilalţi elevi. Vizita echipei lor deja s-a terminat, şi atunci profesoara spune că dacă doresc, vor putea să se întoarcă acasă. Jordy spune că trebuie să ghideze următoarea echipă, şi pleacă. Fetele ies din hotelul Kasa Tot, şi observă clădirea de jos. Kimberly spune: „Acum un moment eram acolo sus”.

Fetele merg în parcul din Bàrcinon, şi se aşează pe o bancă. Karla spune: „Te gândeşti la acelaşi lucru? Pentru că trebuie să te gândeşti la acelaşi lucru”. Kimberly spune: „Da, Pământul, nu-i aşa?” şi Karla zâmbeşte. Kimberly spune: „Ca să ne ducem pe Pământ, avem nevoie de multe lucruri şi de un bun plan, deoarece nu ne permit să mergem fără un motiv special”. Karla spune: „Tu eşti bună la făcut capcane de genul ăsta…” şi Kimberly zâmbeşte. Apoi Kimberly spune că acum trebuie să se gândească la şcoală, şi se vor gândi să se ducă pe Pământ mai târziu. Momentan, se vor limita să fie „simple cetăţence”, aşa cum i-au spus lui Jordy acum un moment. Episodul se termină cu fetele aşezate pe o bancă a parcului din Bàrcinon, odihnindu-se.