FANDOM

Vă vom opri oricum
19
Numărul episodului 3
Sezonul 3
Numărul total 19
Titlul pe Teremedó Vzs pararem siġi kom siġi
Titlul în Portugal Parar-vos-emos seja como for
Data difuzării 8 octombrie 2017
Lista episoadelor
precedent
Tot ce s-a întâmplat
următor
Problemele unei investigaţii
Lucrurile Surorilor

Vă vom opri oricum este episodul 3 al sezonului 3 din serialul Lucrurile Surorilor şi episodul 19 în total. A avut premiera pe 8 octombrie 2017.

Rezumat

Cu 4 luni înainte…
Episodul începe într-o cameră dintr-un loc necunoscut, unde Yusma o ţine pe Mila răpită într-un pat şi inconştientă, şi în acest moment vorbeşte la telefon cu o fată care are aspectul Milei: „Acum poţi să pleci, trebuie să-ţi faci misiunea acum!” şi fata care are aspectul Milei spune: „Planul tău se va realiza cu succes, dublul tău cade în această debilitate cu uşurinţă!”. Fata care are aspectul Milei se află pe stradă lângă apartament, şi intră în clădire… Între timp, în apartament, Josep Maria 22 se pregăteşte pentru a avea o reuniune de apartament cu Selene (colega lui de apartament) şi o educatoare, şi toţi sunt surprinşi pentru că Mila nu este acasă, totuşi 22 s-a dus la culcare când ea încă era în apartament şi nu a văzut-o plecând, şi acum nu mai este acasă. 22 crede că este probabil că ea a plecat cândva în timp ce el avea căştile calculatorului în urechi şi nu a auzit-o plecând. Când vor începe reuniunea fără ea, Mila intră pe uşă cu cheile sale şi spune că se dusese să arunce gunoiul şi după aceea se întâlnise cu iubitul său, Marc, care îi spusese deodată că vroia să o vadă pentru a vorbi despre nişte probleme personale.

22 îndoieşte şi spune: „Când ai plecat? Nu te-am văzut plecând!” şi Mila îi răspunde: „Îţi făceai ouăle prăjite şi bănuiesc că nu ţi-ai dat seama că eu plecasem din apartament. Să începem reuniunea?” şi educatoarea spune: „Da, desigur!”. Reuniunea începe, şi 22 încă îndoieşte de colega sa, fiindcă se comportă în mod ciudat în timpul reuniunii. Mila deodată spune: „Josep Maria, te rog, pot să vorbesc cu tine în privat despre ceva important?” şi educatoarea spune: „Nu vrei s-o împărtăşeşti cu noi?”. Dar Mila spune: „E important să i-o spun fără voi, şi nici nu pot să vă spun de ce nu pot s-o împărtăşesc cu voi. E o chestie de Marc, cred că el deja ştie despre ce vorbesc, dar credeţi-mă că nu pot să vă spun nimic. Dar dacă lucrurile se soluţionează, o să vă spun totul. Josep Maria, vino în camera mea!” şi amândoi se duc în camera Milei. Când 22 intră, spune: „Ce e?” şi Mila închide camera. 22 spune: „Chiar avem nevoie de uşa închisă?” şi Mila deodată se apropie de 22 şi spune: „Nu vreau să ne vadă…”. 22 se sperie, şi Mila încearcă să-l sărute pe 22. Atunci 22 înţelege totul: această Milă este din universul oglindă. 22 nu lasă ca omologul Milei să-l sărute şi spune: „Poţi să-mi spui cine te-a trimis?” şi ea spune: „Ori el era confuz, ori el nu ştia că tu eşti mai bun decât el credea…”.

22 spune: „El?” şi omologul Milei îi spune: „Nu pot să-ţi spun despre cine vorbesc, deoarece nu mă lasă…” şi 22 spune: „Te vor suspecta dacă nu ne întoarcem la reuniunea, astfel încât hai să ne întoarcem în mare grabă. Dar înainte am o întrebare: unde se află omologul tău?” şi Mila spune: „O ţine el, dar nu-ţi face griji, nu i-a făcut nimic, o ţine adormită. Acum trebuie să facem reuniunea, nu-i aşa?” şi deschide uşa. Se întorc în sufragerie, şi 22 spune: „Mi-a spus deja tot ce trebuia, acum putem să continuăm reuniunea. Să începem!”. Şi continuă reuniunea. Între timp, echipajul navei FEF 07 vede totul. 0 îi spune Carlei că trebuie să facă ceva ca Mila cea adevărată să se întoarcă în apartamentul său, şi trebuie să facă asta acum, dar Carla îi spune lui 0: „Ţi-am luat-o înainte şi am reuşit să obţin coordonatele adevăratei Mile, eşti gata ca să facem interschimbul?” şi 0 spune: „În fiecare zi reuşeşti să mă surprinzi cu ceva nou!”. 0 şi Carla activează teleportoarele, şi fără să-şi dea seama, omologul Milei se interschimbă cu Mila cea adevărată, şi o aură traversează apartamentul. 22 fără întârziere sună pe nava 07 şi spune: „Ce aţi făcut?”, şi 0 spune: „Am pus o mică protecţie ca să evităm teleportări nedorite. Va trebui să ieşi din casă şi să te îndepărtezi câţiva metri dacă vrei să fii teleportat încoace. Şi altceva: nimeni nu-şi aminteşte de mica voastră reuniune în camera ei nici ceea ce dublul ăla al Milei v-a spus când vroia să vii în camera ei. Adică: nu s-a întâmplat nimic neobişnuit în apartamentul vostru!”. 22 spune: „Mulţumesc” şi termină apelul.

În prezent
Pe nava FEF 07, fiul lui 0, Franny, vorbeşte cu tatăl său şi spune: „Vreau să-l cunosc pe omologul mamei mele, pot să merg la ea acasă?” şi 0 spune: „Nici gând!”. Atunci Franny spune: „La naiba, nu mă laşi să fac nimic!”, şi 0 pleacă din cameră. Pe atunci Franny apasă un buton dintr-un aparat pe care îl are în mână, şi câteva secunde mai târziu se activează alerta roşie. Pe punte, Carla îi spune lui 0: „Un mesaj de la echipa Melinei!” şi 0 răspunde: „Puneţi-l pe ecran!”. Atunci pe ecran apare o figură necunoscută care spune: „Vă vom opri oricum!”. Carla spune: „Avem probleme!” şi 0 spune: „Ai făcut bine că ai activat alerta roşie…”. Acasă la Carla de pe Pământ, dublul mamei lui Franny, aceasta mănâncă cu părinţii săi, când cineva se teleportează în faţa lor, şi familia se surprinde. Se dovedeşte că este Franny, care îi spune Carlei: „Bună, mă numesc Franny, şi sunt fiul dublului mamei tale!”. Carla spune: „Stai o clipă: de unde ai venit şi cum ai apărut aici de nicăieri?” şi Franny spune: „E simplu: m-am folosit de teleportarea navei mele stelare!”. Carla spune: „Asta-i în legătură cu Josep Maria?” şi Franny spune: „Unchiul meu? Nu, dar ar fi bine să vorbim în mare grabă, părinţii mei în curând o să descopere că i-am păcălit şi o să vină să mă caute!”. Când Carla vrea să spună altceva, cineva este, de asemenea, teleportat şi se dovedeşte că este Carla din FEF, mama lui Franny.