FANDOM

Sfârşitul lucrurilor surorilor, parte 2
32
Numărul episodului 8
Sezonul 4
Numărul total 32
Titlul pe Teremedó Le ḟinal ladas kosas
da §ermanas, parṭ 2
Titlul în Portugal O final das coisas
de irmãs, Parte 2
Data difuzării 8 aprilie 2018
Lista episoadelor
precedent
Sfârşitul lucrurilor
surorilor, parte 1
următor
Lucrurile Surorilor

Sfârşitul lucrurilor surorilor, parte 2 este episodul 8 al sezonului 4 din serialul Lucrurile Surorilor şi episodul 32 în total. A avut premiera pe 8 aprilie 2018. Es el final de la serie.

Rezumat

Episodul începe cu un repet al episodului anterior, prezentând cele mai importante evenimente.

22 este trist din cauza morţii Milei, şi 0, de asemenea, este trist. Atunci Robert începe să ţipe spunând: „Îmi plăcea înfăţişarea asta!”. 22 spune: „Ce se întâmplă?” şi Robert spune: „Foarte bine, să fim rapizi…”, ia corpul mort al Milei, o sărută şi îi spune lui 22: „Puneţi-o într-un scaner şi introduceţi-o fişierele pe care omologul Milei din universul oglindă vi le-a trimis înainte să moară. Să trecem la treabă!”. 22 îi spune lui Robert: „Ce vrei să faci?” şi Robert spune: „Când am sărutat-o pe Mila, i-am dat viaţă. A început…”. 22 spune: „Ce a început?” şi Robert le spune: „Vreţi s-o salvaţi, da sau nu? Atunci puneţi corpul Milei într-un nenorocit de scaner, deschideţi nenorocitele de fişiere ale omologului Milei şi uniţi-i cu datele Milei. Faceţi-o, în pula mea!”. 22 face asta, pune corpul Milei într-un scaner şi începe procesul. Atunci Robert spune: „Lasă-mi calculatorul”, şi 22 spune: „De ce?”. Robert spune: „Ce fel de idiot eşti? Ce pula mea vrei să-ţi spun ca să te conving? Ori îmi laşi calculatorul, ori Mila va rămâne moartă pentru totdeauna şi pe vecie, la naiba!”. 22 dă lui Robert controlul calculatorului, şi Robert începe să introducă nişte date în calculator… Atunci Mila iese din scaner şi cade pe podea, fără nicio rană. 0 o analizează cu un tricorder şi spune: „E inconştientă, dar în viaţă!”. Robert o nasează pe Mila, şi spune: „Duceţi-o pe Pământ, i-am şters orice amintire despre Andrea, despre Alxy Frankz sau despre noi pe nava asta. Sau despre un fals rodaj pe care ea l-a făcut cu ăştia doi. Grăbiţi-vă!”. 22 face asta, o teleportează pe Mila la ea acasă şi îi spune lui Robert: „Cred că trebuie să-mi dai o explicaţie, nu-i aşa?”…

Robert explică că i-a dat Milei viaţă, dar i-a trebuit un preţ: i-a dat Milei o parte din energia lui vitală, prin urmare va muri şi se va regenera în curând. Doar poate să amâne procesul. 22 spune: „Energia ta vitală, cu sărutul tău, nu-i aşa?” şi Robert spune: „Trebuie să plec. Voi trebuie să vă urmaţi treaba s-o înfrângeţi pe Andrea, eu trebuie să-mi iau recompensa. Timpul petrecut cu voi a fost frumos. Şi tu, 22, trebuie să încetezi să te mai gândeşti că Andrea e atractivă pentru tine, ai văzut deja ce a făcut…”. 22 spune: „Nu poţi să stai un pic mai mult cu noi?” şi Robert spune: „22, eşti norocos şi o să fii mereu. Eu vă voi vedea peste mulţi ani, dar voi mă veţi vedea în nişte zile. Dar cu altă faţă!”. Robert ia bila de transport, intră în aceasta şi dispare. 22 spune: „Eu trebuie să mă întorc pe Pământ, voi trebuie să vă continuaţi treaba. Să trecem la treabă!”, şi se teleportează la el acasă. 0 încearcă să analizeze casa Milei cu senzorii navei pentru a vedea dacă ea este în regulă, dar senzorii nu-o detectează. Atunci 0 îşi foloseşte puterile telepatice teremedosiene, şi descoperă că Mila se află acasă, teafără şi nevătămată. 0 investighează şi descoperă că Robert a pus o protecţie mai puternică în corpul Milei, adică, acum nimeni nu poate să o rănească nici să o răpească. 0 se calmează, în timp ce Mila îşi face viaţa în linişte.

În baza lui Alxy Frankz, Andrea şi Alxy Frankz vorbesc despre moartea Milei. Alxy Frankz spune că ar fi putut să obţină ceva mai mult de la ea dacă nu ar fi asasinat-o, dar Andrea spune că Mila nu avea niciun secret, a fost o bună acţiune deoarece cu moartea Milei, 22 se va simţi trist pentru că era îndrăgostit de ea. Alxy Frankz spune: „Dar ea nu este îndrăgostită de el şi el ştie asta, prin urmare mai devreme sau mai târziu ar fi renunţat şi s-ar fi îndrăgostit de altcineva. Nu-mi spuseseşi că el este îndrăgostit şi de tine?”, şi Andrea spune: „Da, şi asta o să fie pierzania lui. Dar trebuie să avem grijă, ăsta acum o să vrea să răzbune moartea Milei…”. Alxy Frankz spune: „Dar când o să vină aici, o să-l omorâm!”, şi amândoi râd răutăcios. Deodată, Robert apare invizibil şi o nasează pe Andrea pentru a-i şterge orice amintire despre Mila şi familia ei. Andrea încearcă să-l oprească, dar Robert pleacă cu bila sa de transport. Andrea îl sărută pe Alxy Frankz fără să ştie de ce… În bila de transport, Robert călătoreşte înapoi în timp, dar nu se mai poate ţine, apasă nişte butoane ale bilei şi se regenerează. Bila de transport aterizează într-o casă dintr-o epocă necunoscută, şi apare Robert convertit într-un bebeluş într-un pătuţ, cu o altă familie… În baza lui Alxy Frankz, se revelează că sărutul pe care Andrea i l-a dat lui Alxy Frankz a fost pentru a aplica aceeaşi hipnoză în el.

0 decodifică mesajul pe care Mila din universul oglindă i-l trimisese lui 22: vine de la Robert, şi spune că ofiţerii navei 07 trebuie să o uite pe Mila şi pe familia ei, fiindcă dacă continuă misiunea, le vor pune în pericol. 22 acceptă şi decide să termine misiunea relaţionată cu Mila şi familia ei. Mesajul spune şi că Robert a fost cel care a trimis-o pe Mila şi pe mama ei la Bàrcinon, ca Andrea să nu-o captureze. 22 spune că trebuie să ia legătura cu Panda, dar 0 spune că încă nu l-au găsit, trebuie să aştepte ca el să-i contacteze. 0 îi spune că Robert a spus că în câteva zile ar vorbi cu Panda, şi 22 spune: „Exact, totuşi nu ştim ce înfăţişare el ar putea să aibă. Bazându-mă în vocea lui şi în nişte calcule pe care eu le-am făcut, poate ăsta-i un adult de vreo patruzeci de ani!”… 0 spune că şi el se gândise la acelaşi lucrul, adică, Panda nu-i un băiat tânăr ca şi ei. Între timp, într-un loc necunoscut, Panda vede totul şi spune că, deoarece el are camera care gravează prezentul, trecutul şi viitorul vieţii sale, poate să spună ce se va întâmpla în următorii ani. Dar Panda spune: „Aveţi grijă, o să vă explic revelări ale viitorului vostru, ceea ce se va întâmpla de acum înainte: cum se va termina lupta voastră împotriva regentei Andrea, şi toate preţurile pe care o să trebuiască să le plătiţi ca să reuşiţi să câştigaţi. Sunteţi gata?”, şi Panda începe să vorbească cu publicul…

„În câteva luni, 22, 0 şi Carla, ultimii ofiţeri din vechea Flotă Stelară a Federaţiei care rămân, vor începe o misiune pe Pământ din universul oglindă pentru a-o găsi pe adevărata Andrea. Eu îi voi ajuta, cu toate acestea acest atac va fi lung şi periculos, şi în ciuda faptului că ofiţerii navei 07 vor reuşi să o salveze pe Andrea, vor trebui să plătească un preţ prea scump. Andrea din universul principal era sechestrată într-o temniţă terrană pe care o controla regenta Andrea, şi când o salvează, ea rămâne pe 07 ştiind totul şi îl ajută pe 22 şi pe aliaţii lui, dar fără să aibă rang de ofiţer. Treaba asta cu rangurile, pentru ei, e ceva la care nu ţin atât de mult, deoarece acum sunt doar trei. Sau mai degrabă, doi: Carla va fi asasinată de regenta Andrea în timpul misiunii de salvare, şi Franny va rămâne foarte afectat din cauza morţii mamei sale şi nu se va recupera până când îi va uita pe părinţii săi când se va întâmpla ceea ce eu încerc să evit. Dar am mers prea departe… Andrea din acest univers îşi va aminti totul până când ofiţerii navei 07 vor face misiunea definitivă pentru a-o înfrânge pe regenta Andrea cu un preţ mult mai elevat. În primăvara anului 2019, Andrea din universul oglindă va fi înfrântă şi va muri, şi Andrea din universul principal o va substitui fără să-şi amintească nimic şi trăind viaţa pe care dublul său o avea. Dar costul acestei victorii va fi, după cum am spus, şi mai elevat, deoarece vor muri toţi aliaţii lui 23…”

„În vara anului 2019, 23 face o călătorie cu părinţii săi, în timp ce 0 decide să o ducă pe Sandra la bordul navei 07 pentru a-i face o surpriză lui 23 ca cadou de ziua lui. Dar Andrea ştia că asta s-ar întâmpla, fiindcă Alxy Frankz din viitor îi spusese. Andrea era moartă, dar pregătise o capcană, o ultimă acţiune făcută de regenta Andrea înainte să fie înfrântă… Nava 07, în timp ce o duce pe Sandra la bord, pierde controlul şi înălţimea şi se tamponează pe Pământ, cauzând o groapă într-o parte a peninsulei Iberice. Josep Maria 23 face o întoarcerea în trecut pentru a desface tuturor dezastrul pe Pământ, dar nu şi poate să-l salveze pe fratele său 0 şi nici pe Sandra López. 23 se pregăteşte pentru a călători în trecut cu aparatul său fotografic, dar după o problemă, poliţia îl caută. 23 scapă pe Teremedó, dar după nişte luni, poliţia din Bàrcinon îi spune că nu poate rămâne pe Teremedó şi trebuie să se întoarcă pe Pământ. 24 se întoarce pe Pământ şi încearcă ca nimeni să-l vadă, trăind ca fugitiv. Alxy Frankz scapă din temniţa de pe Teremedó şi se duce pe Pământ pentru a încerca să-l omoare pe 24. Şi se repetă ceea ce s-a întâmplat înainte ca 24 să se fi dus în anul 2010. Dar m-am săturat să văd că totul e o buclă temporală, şi mă gândesc să mă întorc în anul 2019 şi să împiedic ca nava 07 să cadă pe Pământ, ca să se întâmple lucruri diferite. Oare voi putea să schimb viitorul versiunii mele celei mai tinere? Şi dacă fac asta, poate eu voi înceta să mai existe? Deşi nu-mi pasă, acum sunt eu cel care nu ştie ce se va întâmpla…”

Episodul şi serialul se termină cu un rezumat al episoadelor celor patru sezoane, arătând aventurile surorilor Kimberly şi Karla în Bàrcinon, şi misiunea Milei şi a familiei ei. Toate astea se arată cu imagini ale scenelor din toate episoadele, ca fiind o concluzie pentru serial.