FANDOM

Melina (nume fals) este un personaj din serialul Lucrurile Surorilor produs de Dýmapko.

Melina este cealaltă nouă protagonistă a celui de-al treilea sezon. Numele „Melina” este fals, dar nu se cunoaşte numele ei adevărat. Este de pe Pământ, şi este cea mai mică a celor şapte surori. Este una dintre surorile sechestrate, dar deocamdată numai se cunoaşte versiunea ei din universul oglindă. Ea face o activitate de teatru într-un centru civic, şi face parte din entitatea apartamentului în care locuiesc 22 şi Mila. Obiectivul lui 22 este să le salveze pe dublul Melinei şi pe celelalte patru surori sechestrate ale Milei.

22 a avut-o pe Melina la bordul navei FEF 07 de la episodul 17 (Surori la distanţă) până la episodul 20 (Problemele unei investigaţii), când şi-a dat seama că au făcut un truc între Melina şi Jordi Alejos García (care lucrează împreună), şi puseseră o Milă falsă în activitatea de teatru a entităţii Tres Turons ca să-i păcălească şi să obţină informaţii despre Flota Stelară a Federaţiei, deoarece Mila în acest curs nu mai face teatru. Melina spune că Jordi Alejos García i-a dat ordinul să-i spioneze şi să ştie mai multe lucruri despre Flota Stelară a Federaţiei, şi în timp ce ea era pe holopunte, a putut să fure date de la Flota Stelară a Federaţiei fără ca cineva să nu ştie nimic. Ea a descoperit tehnologia de a se întoarce înapoi în timp, şi că baza centrală a lui 22 se află într-o navă stelară. Mila niciodată nu a fost pe nava 07, şi Melina ştia în tot acest timp că nu era pe Pământ. În episodul 21 (Dublul Melinei), ofiţerii navei FEF 07 au plănuit să folosească o cântăreaţă româncă care se numeşte Mădălina pentru că seamănă cu Melina, şi o vor folosi pentru a-o substitui. Dar Jordi Alejos García preia controlul Mădălinei cu ajutorul Andreei. În episodul 22 (Secretul legăturii), Melina are rolul de asistentă a lui Jordi Alejos García în timpul răpirii Milei, şi ea apare futând cu un dublu al lui 22. Ei vor să obţină informaţia creierului lui 0, deoarece el i-a făcut o nasare mai devreme. Întrucât Mila nu vrea să colaboreze, Melina încearcă să o obţină cu forţa, dar se activează un program de urgenţă pe care 0 îl pusese în creierul Milei care este o copie bazică a creierului lui 0. După un schimb de focuri, Mila se întoarce în universul său şi îi şterg memoria cu Retcon.

În al patrulea sezon, regenta Andrea face o alianţă cu Melina, şi decid că nu mai vor colabora cu Jordi Alejos García. Prin urmare, Jordi Alejos García ia legătura cu ofiţerii navei FEF 07 şi cere să facă un pact, şi pentru a-şi demonstra bunăvoinţa, o eliberează pe Mariana, une dintre surorile sechestrate ale Milei. Dar Mariana şi celelalte surori ale Milei continuă să aibă aceeaşi vârstă pe care o aveau când au fost sechestrate, adică, încă sunt copile care trebuie să crească. În episodul 27 (Fără niciun motiv), Melina vede că Andrea o omoară pe una dintre fostele ei tovarăşe pentru că nu mai are nevoie de nimic de la această fată, şi crede că va face totuna cu ea. Dar Andrea îi spune că Melina este specială şi nu-o va omorî doar dacă nu o trădează. În episodul 28 (Mişcă-ţi fundul), Mila merge într-o casă pe o stradă părăsită din Castelldefels, unde se va întâlni cu Penélope Cruz (Melina deghizată) şi regizorul ei (Andrea deghizată), pentru a-şi concreta rolul într-un serial de televiziune în care Mila va fi una dintre protagoniste. Dar totul este o capcană elaborată de Andrea, şi totul este fals. Spre deosebire de exteriorul abandonat, tot interiorul casei este deplin de luxuri. Penélope Cruz spune că trebuie să-şi tăinuiască studiourile într-o zonă care pare abandonată, şi astfel nimeni nu va suspecta că se află aici. Şi regizorul spune care vor filma prima scenă, dar într-adevăr nu filmează nimic şi folosesc filtre de percepţie pentru a-o face pe Mila să creadă că au filmat o bucată de film. În episodul 29 (În casa voastră), Mila face o altă bucată din serialul de televiziune fals cu Andrea şi Melina deghizate, unde Mila trebuie să sărute un băiat care apare în serial ca interesul de dragoste al protagonistei. Mila nu vrea să facă asta, dar Andrea îi pune ceva pe cap pentru a-o convinge să-l sărute. Când Mila îl sărută pe băiat, cade pe podea inconştientă… Băiatul dezvăluie că este Andrea, care a pus în creierul Milei ceva pentru a-o controla. Andrea, fără deghizare, o sărută pe Mila din nou în timp ce Melina o vede, şi rămâne geloasă. Dar Andrea spune că ştie ce face. În episodul 30 (Grupul tău), Jordi Alejos García şi prietenii lui vor să se lupte împotriva regentei Andrea, şi în ciuda faptului că reuşesc să salveze patru dintre cele cinci fete sechestrate (a cincea este moartă), Andrea îl omoară pe Jordi Alejos García şi pe prietenii lui. Fetele salva nu pot să se întoarcă pe Pământ pentru că nu pot să schimbe viaţa Milei, prin urmare Adriana, Lucía şi Mariana vor trăi libere în Bàrcinon în timp ce omologul Melinei rămâne pe nava 07 deocamdată. În episodul 31 (Sfârşitul lucrurilor surorilor, parte 1), Andrea o omoară pe Melina pentru că o trădase şi o ajutase pe sora sa Mila, şi acum Andrea începe o relaţie cu Alxy Frankz. Melina din universul normal va trăi pe Pământ făcând viaţa omologului său mort.