FANDOM

Jordi Alejos García este duşmanul Milei şi al familiei ei, el este responsabil de răpirea surorilor Milei şi omul care utilizează tehnologia filtrelor de percepţie pentru a deveni un psihomorf.

În episodul 19 (Vă vom opri oricum), Jordi Alejos García primeşte un apel de la regenta Andrea, şi decid să formeze o alianţă. În episodul 20 (Problemele unei investigaţii), după ce amiralul Josep Maria 22 a teleportat-o pe Melina la nava FEF 07, se descoperă că i-au păcălit între Melina şi Jordi Alejos García (care lucrează împreună), şi puseseră o Milă falsă în activitatea de teatru a entităţii Tres Turons ca să-i păcălească şi să obţină informaţii despre Flota Stelară a Federaţiei, deoarece Mila în acest curs nu mai face teatru. 0 cade pe sol inconştient pentru că făcuse o nasare cu falsa Mila, şi îi duc în infirmeria navei 07. La televizorul apartamentului Milei apare o faţă de clovn râzând, şi Melina spune că Jordi Alejos García i-a dat ordinul să-i spioneze şi să ştie mai multe lucruri despre Flota Stelară a Federaţiei, şi în timp ce ea era pe holopunte, a putut să fure date de la Flota Stelară a Federaţiei fără ca cineva să nu ştie nimic. Ea a descoperit tehnologia de a se întoarce înapoi în timp, şi că baza centrală a lui 22 se află într-o navă stelară. Mila niciodată nu a fost pe nava 07, şi Melina ştia în tot acest timp că nu era pe Pământ. Deodată Carla îi sună de la nava 07 şi spune că, de asemenea, 0 spune: „Atenţie: noi venim!”, şi Melina spune că asta nu-i vina lor… În acelaşi episod, Yusma ia legătura cu nava 07 şi spune că aceste cuvinte nu au fost cauzate de grupul Melinei, a fost altcineva, cu toate acestea această entitate sau entităţi vor să intre în contact cu echipa Melinei, un grup de psihomorfi conduşi de un bărbat care se numeşte Jordi Alejos García. Văzând asta, Andrea îl sună pe Jordi Alejos García şi cere să accelereze planul de extracţie a existenţei surorilor Milei.

În al patrulea sezon, Jordi Alejos García şi Andrea reuşesc să se întoarcă pe Pământ. În episodul 26 (Copilele trebuie să crească), regenta Andrea face o alianţă cu Melina, şi decid că nu mai vor colabora cu Jordi Alejos García. Prin urmare, Jordi Alejos García ia legătura cu ofiţerii navei FEF 07 şi cere să facă un pact, şi pentru a-şi demonstra bunăvoinţa, o eliberează pe Mariana, une dintre surorile sechestrate ale Milei. Dar Mariana şi celelalte surori ale Milei continuă să aibă aceeaşi vârstă pe care o aveau când au fost sechestrate, adică, încă sunt copile care trebuie să crească. Mai târziu, când Andrea îşi dă seama că Jordi Alejos García a trădat-o, ea şi Melina se dau drept o actriţă spaniolă faimoasă numită Penélope Cruz şi regizorul ei, şi o păcălesc pe Mila spunându-i că va face un film cu ei. Dar într-adevăr au plănuit să o omoare pentru a-l înfuria pe amiralul 22 din cauza pierderii fetei de care este îndrăgostit. În episodul 27 (Fără niciun motiv), Jordi Alejos García vine la nava 07 şi spune că vrea să facă o misiune în hotelul Golf unde erau fetiţele răpite, şi acest hotel Golf este o bază secretă care preface să fie un hotel, dar într-adevăr este baza secretă a unui prieten de-al lui că este deja mort. Hotelul Golf se află în Argentina, pe o şosea. Jordi Alejos García spune că are o altă bază în Shanghai, în China, dar acolo nu este nimic special. 22 spune că trebuie să pregătească totul, momentan nu au pregătit nimic şi vor merge acolo altă dată. Operaţia ofiţerilor Flotei Stelare a Federaţiei se mută în Argentina… În episodul 29 (În casa voastră), Jordi Alejos García îi ajută pe ofiţerii Flotei Stelare a Federaţiei să le ducă pe Mariana şi Lucía, două dintre surorile Milei, înapoi acasă. Dar misiunea se complică, deoarece regenta Andrea a pus un virus în Lucía pentru a face ca nava FEF 07 să-şi piardă energia. Când energia navei se dezactivează, Andrea le teleportează pe Mariana şi Lucía în baza lui Alxy Frankz, adică, le răpeşte din nou. Văzând asta, Jordi Alejos García propune să unească forţe cu trei dintre prietenii lui care se află în Argentina, deoarece aceşti prieteni ai săi sunt de încredere şi vor putea să-i ajute. În episodul 30 (Grupul tău), Jordi Alejos García şi prietenii lui vor să se lupte împotriva regentei Andrea, şi în ciuda faptului că reuşesc să salveze patru dintre cele cinci fete sechestrate (a cincea este moartă), Andrea îl omoară pe Jordi Alejos García şi pe prietenii lui. Fetele salva nu pot să se întoarcă pe Pământ pentru că nu pot să schimbe viaţa Milei, prin urmare Adriana, Lucía şi Mariana vor trăi libere în Bàrcinon în timp ce omologul Melinei rămâne pe nava 07 deocamdată.