FANDOM

Hai să mergem!
23
Numărul episodului 7
Sezonul 3
Numărul total 23
Titlul pe Teremedó Anem-xi!
Titlul în Portugal Vamos lá!
Data difuzării 3 decembrie 2017
Lista episoadelor
precedent
Secretul legăturii
următor
Trebuie să acţionaţi, parte 1
Lucrurile Surorilor

Hai să mergem! este episodul 7 al sezonului 3 din serialul Lucrurile Surorilor şi episodul 23 în total. A avut premiera pe 3 decembrie 2017.

Rezumat

Lola (İhi) îi spune lui 22: „Sunt o fată căsătorită”, şi 22 îi spune: „Ştiu, totuşi eşti singura persoană pe care o cunosc care îmi aminteşte de iubita mea. Dar ai tot dreptul să-l iubeşti doar pe soţul tău, desigur!”. Yusma spune: „Într-o zi am descoperit că Jordi Alejos García vă supraveghează şi are sub controlul lui un hotel în care surorile Milei sunt răpite. Adica, voi trebuie să faceţi ceva să evitaţi ca el să câştige micul ăsta război într-un mod uşor. Echipa ta e bună, dar nu şi puteţi să câştigaţi fără ajutorul nostru. Sunteţi într-o fundătură, şi de-aia o să vă ajut!”. 22 îi spune că sunt de acord, şi vor începe să lucreze împreună într-o alianţă. 0 întreabă dacă vor putea să aibă încredere în Yusma, şi 22 îi spune că este şi Lola aici. 0 spune: „Ai încredere în Yusma pentru că Lola e aici?” şi 22 spune: „Yusma vrea să colaboreze cu noi, nu-i aşa?”. 0 spune că da.

22 şi 0 umblă pe nisip, când deodată cad într-o gaură şi nu pot să iasă pentru că gaura se închide şi începe să se umple de nisip. Au rămas prinşi acolo. Dar întrucât sunt în formele lor virtuale, 22 şi 0 se împuşcă între ei şi se întorc pe nava 07. 22 şi 0 explică că cineva a încercat să-i prindă, prin urmare este foarte periculos să se întoarcă în acel loc. 22 spune că momentan trebuie să facă altceva ca să evite intruziunea, şi de aceea vor încerca să întărească scuturile navei. Dirijează toată energia necesară către scuturi, deconectând tot ce nu-i vital, şi scuturile se întăresc. De data aceasta se pare că au avut succes, intruziunea este neutralizată y holopunţile revin la normal. 22 intră în holopunte ca să vorbească cu Carla, şi descoperă că din fericire Carla nu şi-a dat seama că nu se află pe Pământ. 22 o întreabă pe Carla dacă se simte bine, şi Carla acţionează într-un mod ca şi cum 22 ar fi venit în cartierul ei, spunând: „De ce mă întrebi asta?”. 22 spune că totul merge bine, şi că se vor vedea altă dată, fiindcă acum trebuie să plece. Îşi ia la revedere de la Carla, şi iese din holopunte. Pe punte, 22 îi spune lui 0 că se va teleporta din nou la el acasă, şi 0 îi spune că îl va aviza dacă are noutăţi despre intruziune. 22 se întoarce acasă şi se termină episodul.