FANDOM

Els Tres Turons

Logotipul entităţii.

Fundaţia Els Tres Turons este o entitate de iniţiativă socială şi fără scop lucrativ, situată în Barcelona, Catalonia, Pământul. Este o fundaţie care ajută oamenii cu dizabilităţi mentale. Mila face parte din această entitate, şi Melina lucrează sub acoperire în această entitate dându-se drept o simplă umană care participă la activitatea de teatru a entităţii. Josep Maria # a făcut parte din această entitate timp de un an şi jumătate, locuind în apartamentul tutelat al Milei.

Caracteristici

Fundaţia Els Tres Turons a fost creată în 1985 în Districtul Horta-Guinardó din Barcelona. Misiunea principală a fundaţiei Els Tres Turons este promovarea şi sprijinul pentru sănătatea mintală comunitară, încercând să favorizeze includerea socială a oamenilor care suferă de tulburări mentale, deoarece se pot afla într-o situaţie de excludere socială şi ar putea să aibă nevoie de o intervenţie care să meargă dincolo de tratamentul simptomatologiei lor şi care să potenţeze integrarea socială.

Els Tres Turons co-responsabilizează oamenii în procesul lor de recuperare cu un plan de muncă personalizată şi consensuală. Într-o viziune integrală şi axată în necesităţile personale, această fundaţie dispune de o listă de servicii dirijate să dea răspuns nevoilor de reabilitarea psihosocială, de inserarea lucrătoare, de sprijin pentru viaţa independentă şi pentru participare, şi promovarea cetăţeniei. Acţionează dintr-o practică comunitară: campanii de promovare şi divulgare ale sănătăţii mentale, participare în platformele teritoriului, colaborare în acţiuni comune cu entităţile teritoriului (şcoli, asociaţii de vecini, centre civice, firme, şi aşa mai departe), şi lucrează în reţea: să stabilească sinergii şi acţiuni comune, făcând parte din mai multe reţele şi alianţe strategice.

Membri cunoscuţi